maandag 7 november 2011

ZIE GINDS...


Om een berichtje te plaatsen, heb je eigenlijk leuke plaatjes nodig. Maar... al ben ik best druk bezig met haken, breien (nee sorry quilten staat weer even op een laag pitje), eigenlijk kan ik er nog geen foto's van maken.
Want sssssttttt sinterklaas komt dichterbij...

Vorig jaar ben ik nog naar de intocht in Harderwijk geweest met DD3, maar dit jaar gaan we weer de TV zitten met lekkers. Alle kinderen + aanhang willen graag het feest meevieren, dus we trekken (elektronisch) lootjes.
Ik heb er zin in!

5 opmerkingen:

Ria, zei

Hé :) Rie Cramer. Dit lieve plaatje komt geloof ik uit het witte Sinterklaasboek, hè? Daar heb ik meteen leuke herinneringen bij.
Ik vind 5 december ook een echt gezins/familiefeest. Succes met je breicadeau's
Groetjes,
Rian

marcella zei

ja, 'Klinke Klaas' komt er weer aan, Sophie weet 't zeker :)

Carolien zei

Oei, ik moet werken zaterdag, mis ik de aankomst ... slik!

Veel plezier zaterdag en groetjes,
Carolien

Anny zei

Heerlijk he die plaatjes van Rie Kramer.

barbara zei

We will miss the intocht festivities! Have fun!!