donderdag 6 oktober 2011

40 jaar


Op dit moment neem ik maar even het risico dat jullie me maar saai en voorspelbaar vinden: ik laat nog een oud Ariadneplaatje zien. Al bladerend, typend en fotograferend om een goed archief op te bouwen, kom ik iedere keer weer dingen tegen die je aandacht vangen en je het gevoel geven dat je nog zoveel meer uren in een dag zou willen hebben...
En dit is niet eens zó spectaculair: 40 jaar oud en in zwart/wit. Toch trof het me wel zo dat ik het wil borduren. Met de 'echte' kleurtjes is het vast een nog grappiger ooievaar.

Elke keer wanneer ik aan het Ariadne-archief heb gewerkt, sla ik het op een USB-stickje op. Dan moet je wel weer opletten waar dat stickje ligt, want dat is natuurlijk meer verplaatsbaar en meer kwijtraakbaar dan een computer of laptop. Hiervoor gebruik ik een mooi roze HEMA USB-stickje. Wel roze, maar ook nog een beetje een saaie.
Gisteren kwam ik bij onze Bruna een prachtige andere roze tegen. En omdat het voor het goede doel is én ik eigenlijk USB-stickjes verzamel, heb ik die naar even aarzelen toch graag gekocht!

Nog bijzondere USB-stickjes gezien de laatste tijd?

4 opmerkingen:

Ria, zei

Nou zeg... wat je al niet verzamelen kan... hihi. Leuk, want inderdaad er zijn zoveel verschillende.. Dit is wel een hele bijzondere, die zal je vast niet zomaar kwijtraken. En je ooievaartje is echt nostalgisch. Dat kan een schattig borduurtje worden voor in een felicitatiekaart, of zo.
Groetjes,
Rian

barbara zei

I had never noticed that there was any difference in USB sticks! I'll certainly pay better attention now, though.

LOVE that heron. We have them here, too, though not nearly as many as in Holland. Whenever I see them here, I think happily of the ones I saw in Holland. :)

Carolien zei

Nee, want die van ons zijn altijd kwijt ... waar laten ze ze toch?! ;)

Fijne dag & groetjes, Carolien

Jantine zei

Ik verzamel ze niet, maar deze ziet er wel handig uit! Met haak om vast te maken, ook niet verkeerd...