dinsdag 28 september 2010

HOUSES OF HAWK RUN HOLLOW!



Het grote moment is daar!
Kijk mee:


blok 6 nu met de backstitch erbij

En het betekent natuurlijk ook dat deze Hawk Run Hollow hélemaal klaar is! Dus ter afsluiting daarvan eindelijk een foto van het geheel. 


 
het is een beetje lastig om hem er goed recht op te krijgen...

Een heerlijk borduurwerk om onder handen te hebben. Zo veel verschillende kleuren die telkens terugkomen, dat ik er een speciale handwerkdoos bij gebruikte. Nu genieten van het resultaat en nog even prakkiseren hoe ik hem ga finishen, ik zit te denken aan spannen over een linnendoek of iets op maat gemaakt. Ik ben niet zo'n fan van inlijsten, maar als next best overweeg ik dat wel.
Op naar de volgende, ik heb nog 4 van deze grote Hawk Run Hollows liggen! :-)

Are you watching? It's the big moment: my Village of Hawk Run Hollow is done! I had to stitch the first block as the latest and after that I backstitched block 6. So you can see on the pictures.

And off course: the final result. I love it, though it was a bit difficult to make a good picture. It was a joy to stitch this one. There were so much colors, I used a threadbox all this time.  
Now I can enjoy this one, and start with another: I have all 5 Hawk Run Hollow designs, so I know what to stitch in the years to come.  :-)
































































7 opmerkingen:

D1 zei

En je hebt er nog niet eens een jaar over gedaan. Wat een goed werk van jou! Ik vind het wel mooi geworden met die back-stitch. Geeft toch een heel ander effect dan zonder.
Op naar de inlijsterij zou ik zeggen...
Tot morgen

Ria, zei

Ah, wat mooi! wat een karwei, en dat binnen een jaar, begrijp ik. Hoe groot is het geheel? Dat moet toch wel een behoorlijk raamwerk worden, als je het op wilt spannen. Prachtig hoor. Petje af.

mainelystitching zei

Oh wow, it's so beautiful!! Congratulations on a really wonderful finish! :D :D :D

conny's quilts en creaties zei

PRACHTIG!!

Monica zei

Anneke, ik kwam via Marcella op jouw blog, wat maak jij prachtig borduurwerk, leuk hoor!
Ik hou ook niet zo van inlijsten, mijn grote ABCmarquoir heb ik met een patchworkrand afgewerkt, tegen doorschijnen een wit linnen lap erachter, alleen aan de bovenkant vastgestikt en door de boven en ondertunnel een dun buisje, hangt prima.
Ik kom vat meer bij je langs

Jantine zei

Wat prachtig. Ik kan zien dat het je veel plezier heeft gebracht. Die zwarte achtergrond, was dat erg afzien? Lijkt mij een beetje saai...

Anoniem zei

mooi hé !!!!

gelukkig heb je er nog meer want je zou je eens vervelen !!;-)

Leuke ontwerpjes voor de sint, knap gedaan.
De biscornu is erg goed gelukt.
Maar ik doe niet aan sint dus aan mij heb je niets !!

Fijn weekend... (((zwaaaii)))... MM