donderdag 30 september 2010

NEW DESIGN

Met veel plezier ben ik opnieuw bezig geweest met een ontwerp. De biscornu met mijters was al een tijdje in ontwikkeling (zelfs vorig jaar had ik al een klein mijtertje ergens geborduurd), maar in de zomervakantie (!) ben ik met dit ontwerp begonnen. Opnieuw een sinterklaasonderwerp. Het gaat dus niet vlot van ideetje-ontwerp-uitvoering, maar ik vind het erg leuk om te doen. Ik ben zelf ook benieuwd wat hierna komt...
Ik vind het leuk om jullie mening hierover te horen:




Again I had much fun designing something new. The former biscornu for the Sinterklaas-celebrations took me a long time on and off, I even stitch one of the hats in another form last year already. This Summervacantion I started on another desing, the one I'm showing. It's all about Sinterklaas again. So I'm not the fastest designer/stitcher, but it's so much fun! I myself am curious what comes next. I really appreciate your opnions about this design.

10 opmerkingen:

Jantine zei

Ik vind hem heel leuk!

KarenV zei

That's a cute little design!

Marianne zei

leuk zeg!!

Ria, zei

super!!!

Anoniem zei

leuk
groet Sonja

Annelies zei

Ik geniet erg van je ontwerpen en vind ze erg mooi en leuk. Zeker omdat je een echt Nederlands onderwerp als Sinterklaas gebruikt.

Anoniem zei

ik vind hem leuk! ga zo door ;)

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Danique zei

Wat een ongelooflijk mooie kleur rood heb je gebruikt voor de sinterklaas en de zak!

*Marianne* zei

Erg leuk!

marion zei

ik vind deze erg leuk...met kinderen die nog geloven..........

wat knap dat je het zelf ontwerpt........