dinsdag 21 september 2010

EARLY START

Het is nog wat vroeg, maar nu de peper/kruidnoten en chocoladeletters weer in de winkel liggen, ben ook ik begonnen met de eerste voorbereidingen voor sinterklaas. KLaar is maar weer klaar.
Een van onze familietradities is dat ik naast het vieren van dit feest binnen ons gezin, ook altijd een zak met cadeautjes bedenk voor mijn moeder. Dit jaar had ik een ideetje dat ik dankzij PC Stitch Pro heel gemakkelijk kon uitvoeren.



Dit zal worden afgewerkt als biscornu, een vorm die mij moeder erg leuk vindt. De namen van alle kleinkinderen zijn erin verwerkt. Normaal gesproken plaats ik geen foto's met privé-gegevens, maar ik denk dat het zo in het geheel wel kan. Mocht iemand veel namen herkennen, dan ken je misschien (iemand van) de familie wel!

It's a bit early, but I have begun preparing for our Sinterklaas-celebration (December 5th). The shops are displaying the Sinterklaas-candy, so I think it can. I love to be ready on time, but I seldom are.
Each year besides my own family, I think of presents for my mother. And now I had this little idea that I would make her, with the help of PC Stitch Pro.

This stitching will be finished as a biscornu, my mother loved it the other day. I put all the names of the grandkids in it. Normally I won't show pictures of our kids nor do I mention them, but I think this way it's okay. If you recognize lots of names, well you must know my family...

3 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Wat een leuk idee om je moeder mee te verrassen. Bij ons zou de biscornu heel wat kaler zijn.
En nee, ik herken geen namen.

Jantine zei

Wat een geweldig idee!

Annemarie zei

Hé, Anneke, wat ben jij druk geweest tijdens mijn afwezigheid, zeg! Nieuwe look, veel afgemaakt... Maar ja, zoals je zelf al schreef, het sinterklaaslekkers ligt alweer in de winkels. Het gaat allemaal zó snel!

Mooie biscornu voor je mama! Leuk verzonnen.