zondag 10 mei 2009

Moederdag

Ongemerkt, ook door de gebeurtenissen vorige week, zijn we alweer dik in mei beland. En dan is het 'ineens' ook alweer moederdag.
Ontbijt op bed krijg ik eigenlijk elke dag wel (!), dus dat was gewoon lekker. De cadeautjes later beneden bij de koffie-met-gebak waren vooral leuk. Van DS nog een echt moederdagcadeau: een mooie zelfgemaakte tekening van waskrijt en ecoline (een afbeelding houden jullie nog tegoed, ik zit lekker op de bank te laptoppen, dus geen scanner bij de hand en de batterij van
de fotocamera is ook leeg). Van onze meiden vooral leuke en lekkere kleinigheidjes.
In overleg met DH voor mezelf een -bekend- quiltboek geregeld. Zelf heeft hij er nog iets bijgehaald wat al een tijdje op mijn lijstje stond.




De afgelopen weken waren druk, maar ik heb nog wel wat gefabriekt. Alleen door bovengenoemde redenen - en ik zit echt lekker - later daarvan een update. In de afgelopen tijd heb ik zelfs wat gehaakt!

De komende week is overvol en we hebben veel aan ons hoofd om over na te denken en besluiten over te nemen. Tussendoor bloggen of bij jullie langskomen zal lastig zijn; hopelijk komen er snel betere tijden wat dat betreft.
Allemaal een heel goede week!

6 opmerkingen:

mainely stitching zei

Good luck with your upcoming busy week! :D Glad you enjoyed a nice Mother's Day. Do you really get breakfast in bed ever day???

Annelies zei

Wat leuk, het Nearly Insane boek. Heb je al enig idee wanneer je er mee gaat beginnen ?

Anoniem zei

hoop dat je wel over leuke beslissingen nadenkt! Jij durft wel met nearly insane :)

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Anoniem zei

hoi
de tekening van de bloem heb ik ook,alleen zonder ecoline.Dochterlief vond dat niet mooi,dus ben ik heel benieuwd naar de jouwe.
Sterkte met je beslissingen,Ilse vertelde er iets over. lijkt me vreselijk moeilijk om te doen.Groetjes Sonja
ps heb je de schoolfoto's al gezien?Die zijn allemaal zo mooi geworden.

Heidi zei

Sterkte met alle beslissingen. Leuke boek maar een echte onderneming. Ik wil ook weten...krijg je echt elke dag ontbijt op bed? Geweldig!

Hugs en groetjes ~
Heidi

yvonnep zei

Gelijk heb je, als je lekker zit moet je blijven zitten. Leuke cadeautjes.