woensdag 26 september 2012

ZOEK DE VERSCHILLEN

Afgelopen maandag was ik al een heel eind met de Snapped Pear. 
Alleen A, B en C ontbraken nog. 

Dinsdag wilde ik dat even afmaken. 
Toen ik de spullen pakte, zag ik het kleine restje borduurstof wat ik ook had ingepakt. 
Prompt bedacht ik: he, daar past dat alfabetje ook op! 

Alles lag bij de hand, dan kun je zonder veel moeite doorgaan, dat is eigenlijk het lekkerste borduren. Aan het eind van de ochtend had ik dus niet een, maar twee alfabetjes af. 
Al paste het maar nét op dat restje.

Wat rest is de vraag: zoek de verschillen... 


Zoals jullie weten, borduren ook Gea en Marion dit peertje-met-alfabet. 
Gea heeft 'm alláng klaar EN heeft er nu nog een appel bij geborduurd. 
Beide zijn ook nog keurig afgewerkt.

Last Monday I had done a big part of the Snapped Pear-alphabet. 
I only had A, B and C left. 
Tuesdaymorning, when I wanted to finish it and grabbed my supplies, I found a little piece of fabric I had packed with me and immediately thought: I can stitch this alphabet on that too!

So after a morning of only stitching I had two alphabets done. You can't see it on the pictures, but that scrap of fabric was júst enough for this alphabet.
Look and search for the differences (there are a few).
Gea en Marion are stitching this pear-alphabet too. Well, Gea has stitched and finished it ánd then stitched and finished a little apple too!

5 opmerkingen:

Unknown zei

Nou Anneke jij bent zelf ook wel snel
Als je eenmaal een begin hebt kun je niet meer stoppen ha ha
Dat heb ik nou altijd
Ik was helemaal niet van plan om te gaan borduren en nou hou ik niet meer op
Ik ben benieuwd naar je eind resultaat
Groetjes Gea

Ria, zei

de M mist een kruisje?... schattig patroontje is het toch. Ik ga ook even bij Gea naar de appel kijken.

Jantine zei

Ik heb even terug gescrold. Dat gaat een super peer worden!

marcella zei

jij borduurt wel supersnel zeg...mooi gaat het worden.

marion zei

de kleuren.......... super wordt hij. Ik ebn gisteren ook begonnen