zaterdag 8 september 2012

NOG EEN GIVE-AWAY - ANOTHER GIVE-AWAY

De week is om en de give-away van vorige week kan uitgedeeld worden. 
Nou, met twee reacties vond ik het wel geoorloofd om iemand te kiezen: Marion was het meest enthousiast en dan doe ik haar denk ik het meest plezier met het borduurpatroon én de kit van Country Companions. 

 Marion, misschien wil je even je adres naar me mailen? 

Omdat het doel ervan ook 'opruimen' is ga ik nu gewoon verder met de volgende give-away: een borduurtijdschrift en daarnaast nog borduurgaren van Madeira (kleurnummers 10 - 0313 en 10 - 0333). 
Beide liggen er al een hele tijd en de kans dat ik het ga gebruiken is niet zo groot... 
Geef maar aan of je geïnteresseerd bent in een of beide onderdelen van de give-away. 


This week is gone, so I'm gonna decide who won my give-away. 
With only two persons who responded, I feel free to choose in stead of a random choice. 
Marion was so enthousiastic about the design of Country Companions that I decided to give it to her. 

With a house to clean out, I have another cross stitch magazine in a give-away. 
And some embroidery thread. It's Madeira Metallic, color 10 - 0313 en 10 - 0333. 

Please let me know if you're interested and if so, if you want the magazine, the threads or both.

4 opmerkingen:

marion zei

yes yes yes wat leuk, ik mail je mijn adres.
Als ik heel brutaal mag zijn de give away van deze week vind ik ook super maar als iemand anders wil mij niet meetellen hoor.........Ik ben al blij!!!!!

Birgitte aka Bietje zei

Proficiat Marion.
De laatste give-away heb ik volledig gemist, maar deze keer wil ik graag meeloten. Bordurenbladen, altijd goed voor mijn altijd borrelende inspiratie. Alsof die nog wat extra voeding nodig heeft.

Monica zei

Weet je zéker dat jij een borduurblad weg kunt doen? je kunt nooit weten of je er tóch weer eens aan wilt beginnen. Eigenlijk zou ik jouw voorbeeld moeten volgen en ook opruimen, maar als ik ze doorblader ben ik altijd weer van plan dit en dat een ook nog zus en zo te gaan maken..... :)(ooit)

Anoniem zei

Hallo,

Bij toeval kom ik op je blog terecht , wat een leuke blog. Nou, wil ik natuuelijk niet al te hebberig zijn maar ik wil graag meedoen met je give a way. Ik ben dol op borduurbladen dus wil ik graag meeloten voor het blad.

Groetjes, Anne