vrijdag 7 september 2012

HEBBERIG - MUST HAVE

Tot m'n verrassing lag de nieuwe Quiltmania al in de winkel! 
Vanmorgen vroeg had ik er nota bene in bed al aan liggen denken: 'Zou de nieuwe ANNA of Quiltmania er al zijn; Nee, het is nog maar de 7e, met een beetje geluk volgend weekend.' 
De Quiltmania gaat altijd mee naar huis, de ANNA ook . 
Ik ben blij dat de ANNA er weer is, maar er staan toch wel veel projecten die me minder aantrekken om nog eens te maken. Niet dat ik die project-ideeën nog nodig heb natuurlijk, maar ja. 

Van mezelf moest ik eerst allerlei andere dingen doen, vooral in ons huis, voordat ik er mee mag gaan zitten. Op dit moment heb ik er dus nog geen blik in geworpen, ik hoop er vanavond wanneer iedereen  in weekendstemming is, lekker mee op de bank te kruipen. 


Alweer een week of twee geleden nam ik dit tijdschrift ook mee, het is een Duitse uitgave. 
Omdat het het eerste quilttijdschrift met het thema KERST is... 
Als het over sinterklaas of kerst gaat, mag het al gauw mee. Wat dat betreft ben ik heel hebberig en heb ik echt een gat in m'n hand. 
Dit tijdschrift is ook erg leuk, met leuke ideetjes, die ik *m*i*s*s*c*h*i*e*n wel voor m'n finish-finish projecten kan gebruiken. Maar niet té hardop zeggen :-) 



En dan nog iets leuks voor het weekend: al een hele tijd volg ik Karin van The Painted Quilt
Zij is zo gul om elke eerste vrijdag van de maand een leuk patroon te geven van een speldenkussen, quilt of tafelloper en dergelijke. 
Zij heeft nu wel wijselijk besloten om dat van maandelijks naar een-keer-per-kwartaal terug te brengen, maar deze vrijdag heeft ze wel weer een heel leuk ontwerp in de aanbieding. 
Wat mij betreft, ga ik hier volgende week even voor zitten!

This morning I found my favorite quilting magazine in the store already.  
To my surprise, I might add. 
I had been wishfully thinking it might be, but told myself that next weekend would be pretty early to have it in the stores. So this was a nice surprise.
I always buy the Quiltmania! There is another craftsmagazine I buy monthly, but there are much more projects that I can pass. 

I love magazines in which you keep thinking: I want to make that, I want to do that too.
So I brought the magazine home with me, but have not read it. 
First I have to do my chores. 
It's the weekend, so tonight when everyone is relaxing, I'll have the opportunity to relax and read it with full attention.

Another magazine came home a few weeks ago, it's German. I bought it because of it's theme: Christmas. 
When it comes down to Sinterklaas of Christmas, I'm easily convinced that I need to read it :-) 
This magazine is great with fun projects.

Maybe you already follow Karin from The Painted Quilt
She offered each month a First Friday Freebie, and they're always great. She now wisely decided to offers a freebie each First Friday of a semester, and that's today!
So take a look at her gorgeous design of a autumn pincushion. I really really want to make this!

2 opmerkingen:

marion zei

ik snap helemaal dat je er hebberig van wordt. Geniet vanavond heerlijk van je blad. De voorkant is al geweldig........

Anny zei

Leuk adresje. Kende het niet! Gezellig weekend. Anny.