zaterdag 15 september 2012

JA, NOG EEN! - YES, ANOTHER ONE!

M'n mislukte mandje kwam toch nog van pas: voor m'n give-away. 
Nu ik uit 5 namen moest kiezen, toch maar netjes een loterijtje georganiseerd... 



DH was zo lief om tussen het grasmaaien door zijn hand er even in te steken, en zo het lot te bepalen: 

Monica is dit keer de winnaar van het borduurblad + de borduurgarens van Madeira. Gefeliciteerd, misschien kun je me je adres even mailen?

Voor degenen die nu niet gewonnen hebben of andere geïnteresseerden, er komt een nieuwe kans. 
Ik heb besloten in ieder geval in de maand september elke zaterdag een give-away te doen. Er ligt genoeg wat weg 'mag'. 
Alle spullen die ik weggeef, vind ik zelf ook leuk, maar soms moet je streng voor jezelf zijn. 
Hopelijk maak ik er iemand anders echt blij mee. 

De give away van deze maand bestaat opnieuw uit borduurbladen: 




Wil je meedoen voor deze give-away, laat een berichtje achter of mail me even.

My not-so-good fabric basket was very useful this afternoon. With 5 people in for the give-away I  organised a drawing.

My DH was my partner in crime, partner in the drawing I mean. He was mowing our grass but was willing to put his hand in the basket and pick out a little paper.
Monica won this little give-away, congrats!

For everyone who didn't win or for anyone who is interested: I'm offering another give-away.
I decided to do a give-away every Saturday in September, so that you know already.
I have enough stuff to give away. 
Stuff I really like, but sometimes it's necessary to be a little tough on yourself and say goodbye.
It's nice when I can make somebody else happy, here or anywhere in the world...

So: two more cross stitch magazines. In Dutch, but the first don't use words. There are only graphics in this magazine. And cross stitch is a technique without words, don't you agree?

3 opmerkingen:

Monica zei

Wow, is dat nog eens een verrassing, ik... een give-away gewonnen, leuk hoor, dank je wel. Dat schept verplichtingen om er iets uit te gaan borduren is 't niet? zal ik in de komende winter zéker gaan doen. nogmaals dank, ik mail je mijn adres

Unknown zei

Hallo, Ik wil graag meedingen. Zou een fijne verrassing zijn voor mijn lieve zus Jet.
Groetjes Anita

Anne zei

Hallo,

Ik ding weer graag mee voor je give a way.

Groetjes, Anne