dinsdag 21 augustus 2012

COLOURFUL NIGHT CAT

Het lijkt voor mij meer een UFO-zomer dan een sportzomer te worden. 
Sportief ben ik sowieso al niet zo erg, maar nu heb ik onverwacht nóg een onaf-project uit de mottenballen getrokken. 

Afgelopen zondag, toen de temperatuur allyearhigh werd, besloot ik m'n borduurraam naar buiten te verplaatsen en niet méér te doen dan het verplaatsen van de borduurnaald van boven naar beneden en van beneden naar boven... 
Het was goed vol te houden, maar s middags heb ik het borduurwerk van het raam gehaald. Ik vind het werken op zo'n groot raam níet, ik herhaal: níet, prettig. 
Daarna heb ik er verder binnen aan zitten steken, bij een ventilator. 


Colourful night cat, designer Vivienne Power
de wat bijgewerkte versie, nog láng niet klaar



For me, this Summer seems to become an UFO-Summer. 
Summer 2012 was called sports-Summer in the Netherlands, beginning with the European Championship Soccer in June, followed by the Tour de France and ending with the Olympics, it was only sports on radio and tv.

Last Sunday, when the temperature rose till allyearhigh temperatures, I pulled out an old UFO. It was in a frame, but I didn't like that at all. I took it outside, and decide to only move my needle that day.
I pulled it of the frame in the afternoon and stitched on it inside, with a fan...



3 opmerkingen:

Anny zei

Tja, het was eigenlijk te warm iets te doen afgelopen zondag! Maar 't wel een hele leuke kat! Zo'n raam vind ik ook erg onhandig!

marion zei

wat voor raam bedoel je, een ring op zoiets op pootjes

Anneke zei

@marion: zo'n groot vierkant raam op pootjes