woensdag 16 mei 2012

STUK...

Er zijn van die dagen dat je denkt: what's next???
Het koffiezetapparaat hield er midden in een koffiezet-sessie mee op.
s Middags viel een computer uit en ging niet meer aan.

Het lijkt wel of er dan zo'n soort flow is.
Ik heb ook altijd het idee dat als je een lamp moet vervangen, er vaak in die dagen nog zo'n drie of vier lampen volgen.
DS zat in ieder geval ook in zo'n flow, bij hem betrof het z'n kleren: de rits van een vest ging kapot, de rits van een bodywarmer ging kapot, van een broek sprong de knoop en last but not least: met z'n f.a.v.o.r.i.e.t.e broek viel hij op straat en waren beide knieën door.
En z'n eigen knie kapot :-(
Gelukkig zijn er winkels en kan ik weer nieuwe broeken vinden.
DS heeft zelfs een shirt-koopverbod ingesteld, want 'ik heb er zát'.

Toch zijn de oude kleren het huis nog niet uit. DS is gehecht aan z'n bodywarmer en echt, die rits hoeft helemaal niet altijd dicht... 
De broek heb ik afgeknipt en kan straks nog door als korte broek.
Tot slot heb ik ook nog het vest verknipt. Daar heb ik misschien-plannen mee.


Onze DS is een jongen met een verhaal.
Een jongen waar we erg van genieten.
Soms zijn er lastige kanten: zo heeft hij bijvoorbeeld een echte, échte spinnenfobie. Toch durfde hij gisteren mee te kijken naar een nest dat ik ontdekte en dat was superdapper.
Ingezoomd wordt het zelfs wat minder leuk. Maar goed, hij leest dit blog niet.

5 opmerkingen:

Anny zei

Inderdaad... ik ken het ook. Als iets stuk gaat is dat dikwijls het begin van een hele reeks narigheid met allerlei apparaten... of de hondjes worden ziek.... En dapper hoor om toch te kijken... het ziet er wriemelig uit brrr

Ineke zei

Als er een rits van een jas of vest/bodywarmer kapot is, knip ik het er uit en naai zo tegen de binnenkant een nieuwe rits er weer tegenaan (vaak zijn het kledingstukken die al wel veel gedragen zijn maar te goed om weg te doen).
Enne...yiieeekkk, wat veel spinnen,brrr....*U*

Jantine zei

Oeps, dat zijn veel spinnetjes...

Carolien zei

Prachtig toch, die spinnetjes? :)

Groetjes, Carolien

Ria, zei

Lieve spinnenbabietjes, maar ik krijg er wel jeuk van... Dappere zoon hoor. Je moet het maar eng vinden! En 'oud-maakt-nieuw' was mijn moeders favoriete bezigheid. Ik heb veel van haar geleerd, en geniet ervan als anderen gedragen spullen omtoveren tot iets nieuws.
Groetjes,
Rian