dinsdag 13 september 2011

ROMMEL-IG

Afgelopen zaterdag was er een grote rommelmarkt. Er waren een paar dozen vol handwerk-boeken en -tijdschriften. De verkoper vertelde een rondneuzende dame dat hij al veel quiltboeken had verkocht.
Zelf sloeg ik dit slagje, waarbij ik toch ook nog wat boeken voor de liefhebbers achterliet (verstandig he?). Een agenda én een boek van Gerda Bengtsson, een goede vangst, en nog wat boekjes voor de heb.

Last Saturday there was a big thriftmarket (is that a word??). I found some great craftsbooks and -magazines. According to the salesman there wére a bunch of quiltbooks he already sold. I bought these little pile and left a number of books for the next craftslover (was I sensible or what?). The catch was a book and a agenda from Gerda Bengtsson, and some books just to have...


En hier het bewijs dat ik weer aan het borduren ben aan de Village of Hawk Run Hollow. Voor mij het zevende blokje. Ik wil nog zoveel leuke dingen doen dat ik er wat rusteloos onder ben, maar ik merk dat ik het borduren ook weer heerlijk vind.
And proof of my stitching: I restarted my Village of Hawk Run Hollow, my seventh block. I'm a bit restless because I want to do so much fun things. But I love the stitching again too.

7 opmerkingen:

S/V Mari Hal-O-Jen zei

Oh! The blacksmith block is cute as can be!

barbara zei

Great find on the Fremme calender! And your Hawk Run block looks fantastic. :D

Corrieneeltje zei

Há Anneke, dat is nog eens een leuke vangst bij de rommelmarkt! We kunnen dus weer veel mooie handwerken verwachten. Je gaat weer goed met je borduurwerk. Het komt zeker een keer af en haast hoeven we nergens mee te maken toch?!

Mary @ Neat and Tidy zei

I love Hawk Run! I have never done one; but every time I see someone stitching on one, I love it. Maybe one of these days I will....

marian'ne m zei

een mooi SLAG(je), en ja ik zie het borduur bewijs !!;-)

Lief mutsje hier voor, die oude bladen zijn altijd bruikbaar. Ik ben ook nog steeds blij met de stapel die je hier 'achterliet'!!

ik ben zolang naar blog-spot overgestapt zodat ik daar mijn molen avonturen kon neerzetten !!

http://marianne-mm.blogspot.com/

dagdag... MM

Heidi zei

What a find! The Fremme items are not easy to find and great designs.

Your blacksmith block is coming along so nicely.

Hugs en groetjes ~
Heidi

trillium zei

Gerda Bengtsson is one of my favorite designers.