dinsdag 24 augustus 2010

SPAKENBURGS

Dat ik bij Carolien de give-away gewonnen had én het feit dat ik gistermorgen in haar woonplaats moest zijn, deed me haar voorstellen om het Spakenburgse schort zelf op te komen halen... Gelukkig vond ze het een leuk voorstel en dus belde ik gistermorgen samen met DD3 bij haar aan.

Wat leuk om iemand die je alleen via de blogs kent, zomaar 'in het echt' te treffen. En niet alleen Carolien, maar ook haar huisgenoten. Het schort kreeg ik al snel geschonken, plus het bijbehorende verhaal. Het is heel grappig om bv het bureautje dat regelmatig op haar weblog heeft gestaan, te zien,de hele stapel siggy's die zij al heeft en een paar heel mooie, grote borduurwerken. Alles komt tot leven. Carolien (en dochters), nog bedankt voor de hartelijke ontvangst.

Na een lekker bakje koffie keerden DD3 en ik weer huiswaarts, het mooie schort ging mee. Voor de foto heb ik het even bij m'n eigen Spakenburgse stoffen gelegd (die niet allemaal authentiek Spakenburgs zijn, maar wel voor de NI gebruikt worden).



When I won the give-away at Caroliens, I realised I had to be in her hometown yesterdaymorning. So I asked her if I could come and pick it up. She agreed so DD3 and I were on her doorstep yesterday.

It's great to meat someone you only know from the weblogs in real life. And not only her, also her family. I got the apron and the story behind it.And it's funny to really see the things you saw on pictures. Her desk, her siggy's, her stitching, which was wonderful. Everything is real... Carolien (and daughters) thanks again for the warm welcome.

After the coffee DD3 and I drove back home. The apron was united with the fabrics I have for my NI, they're from the same town, but my fabrics are not all authentic (though I bought them there). Now the apron is where it should be: in the kitchen.

3 opmerkingen:

mainely stitching zei

How wonderful not only to win, but to meet up in person! :D

Heidi zei

Carolien en familie zijn gewelidg! Ik heb het geluk om haar vak te kunnen zien en samen te handwerken. Maar eerlijk gezegd ben ik nu jaloers op haar want zij heeft je ook nu mogen ontmoeten...lol. Nogmaals gefeliciteerd met het winnen van je schort.

Hugs en groetjes ~
Heidi

Carolien zei

Het was heel leuk om je te ontmoeten, Anneke! En heel leuk ook om DD te zien, ze lijkt op jou (vind ik altijd zo leuk om naar te kijken, sorry!). Je hebt me vreselijk verwend en DAT was natuurlijk helemaal de bedoeling niet!!! Het ging erom jou nu eens een cadeautje te kunnen overhandigen ... Maar ik geniet van de siggy, het is samen met die van Jane de mooiste. Veel dank! En die merklap gaat er ook komen ...
Veel kookplezier in je nieuwe schort! En wie weet nog eens tot ziens ...

Groetjes, Carolien
P.S. Ben aan het uitdrijven van mijn werk en ga morgen je siggy etc. op de blog zetten. Eerst foto's maken.