maandag 23 augustus 2010

SIGGY

Elke dag bloggen is leuk, maar er komen wel eens dingen of personen (bezoek dat altijd welkom is) tussen. Daarom een 'missing day', maar vandaag op de valreep toch nog. Al is m'n eigen computer door een scanprogramma zoooooooooo traaaaaaaaaaaaag dat ik uitgeweken ben naar een andere huiscomputer.

Vandaag ben ik bij Carolien geweest. Morgen vertel ik er graag iets meer over, dan kan ik m'n eigen computer weer gebruiken hoop ik.

Nu heb ik namelijk wel de beschikking over een foto van de siggy die ik bij haar achter kon laten. Meedoen aan een hele siggyruil is me te veel van het goede, maar er zo tussendoor eentje maken om aan te leveren voor een siggyquilt is dan wel leuk. Dus kon ik een aantal zaken bij elkaar optellen: borduurtje, Spakenburgse stoffen en een beloofde siggy:



It appearently was too optimistic to plan to blog every day. Sometimes things or persons (visitors, but they're always welcome) are in the way.
But today I manage to write something, although I'm not on my own computer.

This morning I visited Carolien, but I planned to tell more about that tomorrow, behind my own computer. I tell this because I can show a picture of the siggy I left behind. I don't want to do a great siggy-swap, but an occasional siggy for a siggy-quilt is nice to make. So I put together a little stitching, specific fabrics and was able to keep a promise I made earlier.