zondag 1 augustus 2010

AUGUSTUS

Augustus, nog midden in de zomervakantie. Toch hebben wij onze vakantie er al op zitten. DD1 ging niet mee, maar met de rest van het gezin zijn we er een paar weken tussenuit geweest. Het zuiden van Frankrijk gaf ons weer lekker weer, ontspanning en rust.
Stapels boeken zijn er gelezen, DS verjaarde er en we waren in wisselende samenstellingen meer of minder actief met zwemmen, mountainbiken, de berg bij de camping beklimmen etc. En na een lange nachtelijke rit zijn we weer veilig thuis aanbeland. Wat ik ook weer prima vind.

Wel had ik, wijs geworden door vorig jaar..., een borduurwerk meegenomen. Af en toe was daar even lekker een half uurtje voor en zo is er in die 2 weken toch wel een stukje aan een 'oud' borduurwerk bijgekomen.

Herinneren jullie je Peaceful Paradise van Midsummer Night Design nog?

Dit was een goed mee te nemen pakketje, en het borduurde weer lekker weg moet ik zeggen. De tekst had ik er al wel in staan, maar de gekleurde letters moesten nog en onderaan heb ik er dit bijgeborduurd:


Omdat 1 augustus ook het begin betekent van mijn werk-loze tijd, ben ik van plan deze maand elke dag een blogje te plaatsen. Omdat het wel een groot verschil is met de afgelopen periode, hoop ik dat het me gaat lukken... Wel zal ik dan niet alleen over handwerken hebben, verwacht ik.

August, still a month in the middle of the Summer. But we have had our vacation. We went with almost our whole family (DD1 stayed at home) to South-France and had a couple of very relaxed weeks. The weather was great, we ware active and more relaxed with books and puzzles. Our DS had his birthday abroad. And after a long ride we're back home. Which is good too.

Last year I went on vacation without a stitching project, but I missed my stitching so dearly that I bought some supplies in a little shop. Now I did take a project and in some lost time I relaxed with my stitching stuff. Remember Peaceful Paradise from Midsummer Night Design? It was fun to stitch on this 'oldie' again and I did a little on the colored letters and on the bottom of this piece.

Because August 1th is the first date of my job-less period, I'm planning to blog each day this month. Not only on stitching, but on other stuff too.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker een fijne vakantie en een mooi borduurwerk.

Jij durft.... élke dag !!

Succes én veel plezier !!!;-))

(((zwaaii))).... MM

mainely stitching zei

Looking forward to your daily blogging!

I've also made the mistake of going on holidays without a cross stitch project. No fun!

Carolien zei

Hallo Anneke,

Fijn dat je genoten hebt in Frankrijk en weer heelhuids terug bent. Leuk dat je dagelijks gaat bloggen. Ik ben momenteel op de vakantietoer en niet zo aktief, vrees ik!

Groetjes!!! Carolien