zondag 12 april 2009

DD1 en DD3 zijn aan het eieren schilderen, verder proberen we ons niet misselijk te eten aan de chocolade eieren en eitjes die ik ruimschoots in huis gehaald heb...
Toch is voor ons Pasen vooral een kerkelijk feest. We hebben genoten van de feeststemming, de grote nieuwe kaars die wordt aangestoken als teken van nieuw leven en dochters die voorin stonden te zingen.



Een paar weken geleden ontdekte ik een nieuwe site: Mijn pakkie an. Daar kun je ook heel goed verdwijnen in verleidelijke spulletjes. Mooie verscheidenheid aan spulletjes, met de nadruk op oud: antiek handwerkgereedschap, antiek kant, brocante... Ik heb naar interesse wat aangeschaft; de authenticiteit kan ik niet bewijzen, maar het ziet er mooi uit en staat goed in mijn vitrinekast ;-).






Iedereen een mooi Paasfeest gewenst! Heerlijk om er direct een paar vrije dagen bij te krijgen, er wordt hier uitgebreid van genoten.

It's Easter! We are enjoying the chocolate eggs and two kids are painting some eggs right now.
Still, the joy of Easter is for us especially in the religious meaning of these days. We're celebrating the rising of Christ. Our kids song about it in church and we enjoyed the festivities there, including the lighting of a new candle.

I found a new Dutch website with antique stuff. It's a great site, with lots of stuff which is very tempting to buy! I picked some items and ordered those a few weeks back. They're great and look very good in my cabinet.

Have a nice Easter! Enjoy the free time too...

6 opmerkingen:

Heidi zei

Vrolijk Pasen Anneke! De paaseieren zien er vrolijk uit. Geloof het maar niet maar wij hebben geen chocolade paaseitjes gekokt. Geniet van je weekend.

Hugs en groetjes ~
Heidi

mainely stitching zei

I hope your Easter has been full of joy, Anneke! :D

Annelies zei

Ik wens jou en je familie een heel gezellig Paasfeest toe !

Anoniem zei

Gezellig Paasfeest, Anneke.
je hebt mooie dingetjes uitgezocht, dat is ook mijn pakkie an ;)
mooi begin van een nieuwe verzameling?

Marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Anoniem zei

fijne paas !!

Mooie aankopen bij Pakkiean, idd wel eens tegen gekomen.

mm

Corrieneeltje zei

Anneke, ook al is Pasen voorbij, we dragen de betekenis een heel jaar mee en genieten van het nieuwe leven dat we ook in de natuur overal zien ontluiken. Wat een enige foto van het eitje in de regenpijp en van de geschilderde eieren.
De link is geweldig! Ik ben helemaal wég van je schaartje en andere aankopen!