zaterdag 14 februari 2009

Lapjeswerk

Het was wat minder een grijze en natte week, maar wel opnieuw een brrr-week: dinsdag was het glibberen door een laagje sneeuw en donderdag kreeg ik m'n voorruit niet gekrabd. Zodra de wereld wittig is, heb ik weer vrede met februari, dat scheelt.

De week was drukker dan druk, maar toch heb ik, vooral zondag, heerlijk met lapjes gerommeld. Een blokje afgemaakt, een paar klosjes erbij en als laatste (?) ben ik toch ook nog gestart met de BOM van Ellie. Daarom laat ik nu verder de lapjes aan het woord:







This week February wasn't that bad: on Tuesday we had snow and last Thursday I couldn't get the ice form my car. It means wintery cold and I like that better than the wet, gray days.

Though I had a very busy week, I succeeded to make some blocks for various projects. Three spools, and the start of a BOM. Enjoy!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

HEEEE je hebt geklost !!!!;-)))

LEUUUUUK en je andere lapwerk ook al zo mooi.
Lief je sneeuwman, ja grappige patronen van Ellen.

MM

mainely stitching zei

A "brrrr" week indeed! My toes are still thawing out! LOL!

Anoniem zei

Wat een gave klosjes!
Woooh, vooral die eerste!!!!
Ik zet je bij de klosjesclun, oké?
:o)

Heidi zei

Leuke blokken allemaal! Je sneeuwpop is echt pefect voor februari. Hij geniet van deze koude weer. :)

Hugs ~
Heidi

Annemarie zei

Wat een mooie klosjes en wat een absoluut doddige sneeuwpoppenman. We zijn al halverwege februari, Anneke, nog even volhouden :o)

Carolien zei

Oooh, wat een leuke sneeuwpop heb je gemaakt!

Groetjes en een fijne week,
Carolien

Anoniem zei

Oh het klosvirus gaat nog steeds rond! Welkom bij de klosjeclub, je 1e klosje is wel heel erg mooi! ik ga je in mijn lijstje zetten, tot klos Else

Anoniem zei

die klosjes zeggen me nog niet zoveel hoe vaak ik ze ook zie, maar je sneeuwman!!! Die is zo leuk.

Annelies zei

Leuk je klosjes en je sneeuwman ziet er echt super uit !

Anoniem zei

@
het 'gewone' lapjeswerk vond ik leuk om te doen, maar van het sneeuwpopje werd ik zelf ook heel blij; daarom zijn jullie reacties leuk om te lezen...

ga nu bezig met de februari-BOM