dinsdag 15 januari 2013

SNEEUW - SNOW

Een memorabele dag: een recordochtendspits met een totale filelengte van 1003 km!

Gelukkig kwamen DH en kinderen zonder problemen op hun bestemming en zijn m'n middelbare school-kinderen weer veilig thuis.
De hele dag sneeuwt het hier nu, dus ik ben benieuwd hoe makkelijk DH weer thuis kan komen...

Zo zag vanmorgen onze achtertuin eruit, het sneeuwde:
 



En vanmiddag maakte ik deze foto uit ons zij-raam. 
Sinds die tijd is het alleen nog maar harder gaan sneeuwen, dus de laag wordt nog wat dikker.

 



Zelf ben ik bezig met documenten uit Oekraïne, dat is wel toepasselijk met zo'n witte wereld om me heen.
Ik gun mezelf de luxe van een dagje binnen.

En... er zijn al wat klusjes aan elkaar gezet!

It's snowing and snowing and snowing today.
We had a all time record this morning: the most file-kilometers ever: 1003 km in our country.
DH and the kids arrived safely at their destination and my kids are home from school now.
I can stay indoors today, which is a luxury.

This morning it started snowing and it's not done yet, so there will be more snow on the ground tomorrow.
And firm frost tonight, brrr.

I put some spool-blocks together, so it's a great day...

2 opmerkingen:

Monica zei

Ja, die witte wereld is wel mooi als je er van binnen naar kijkt, maar voor wie er door moet erg lastig. En opgelucht als iedereen weer veilig thuis is.

marion zei

ik ben niet dol op witte werelden en dan druk ik me nog zachtjes uit........ die foto's zijn leuk zolang het ver van hier is...erg he maar ik ben echt gen wintermens