woensdag 19 december 2012

NOG EEN CHRISTMAS PEAR - ANOTHER CHRISTMAS PEAR

Vorige week vroeg ik wie er zin had om ook de Christmas Pear te borduren.
Een Stitch-A-Long is altijd leuk, zelfs voor zo'n klein borduurtje.

Truus en Gea hadden er ook wel zin in.
Gea heeft griep (gehad) en heeft een beginnetje gemaakt.
Op haar blog kun je zien hoe ver ze is met de Peer.

Van Truus kreeg ik een mailtje met foto's van haar start.
Zij is (gelukkig :-)) ook overnieuw begonnen, bij haar ging het om een telfout. Afgeleid door een telefoontje, je kent dat wel.

Dit was Truus' eerste poging:



De tweede poging is al wat verder: 

de sterren zijn met glitterdraad geborduurd

Zo te lezen, hebben we allemaal een beetje last van het weinige daglicht van deze korte decemberdagen.
Mijn vorderingen laat ik morgen zien, dan heb ik nog een beetje extra tijd...

Last week I asked who wanted to stitch a Christmas Pear with me. 
A little Stitch-A-Long...
Gea en Truus responded on this request and have started stitching too.
You can read Gea's progress on her blog, though she as the flew these days.

Truus sent me an email with her progress.
She too started again, due to a countingerror (you know, you get a phonecall..).
You get pictures of both attempts.
The second is lovely already.

I'm going to show you my progress tomorrow.
I'm buying myself some time to stitch a bit more...

Geen opmerkingen: