zaterdag 15 december 2012

KERSTMARKT - CHRISTMAS MARKET

Het is een decembertraditie: op de kerstmarkt oliebollen bakken voor het goede doel. 

Ik zie dat ik er in 2009, 2010 en 2011 ook over geschreven heb... 
In 2010 ging er alleen wel van alles mis, waardoor er bijna geen oliebollen gebakken konden worden helaas.

Vanmiddag ben ik al even langs geweest, dit is de plek waar ik vanmiddag verder m'n tijd zal doorbrengen.
Tot later!


veel vrijwilligers zetten zich in

It's our Decembertradition: baking and selling 'oliebollen' on our annual Christmasmarket.
For a good cause: some orphanages in Bulgaria.

Scrolling through my blog, I see that I have written about this in 2009, 2010 en 2011... 
We had problems in 2010, we didn't sell much then.
Hopefully today will be more of a success.
I'll be spending there my afternoon.
See you later!

1 opmerking:

Anny zei

Ik hoop dat er flink verkocht is! Het is er wel weer voor. En... en je de lucht alweer een beetje kwijt? Mooi weekend.