maandag 8 oktober 2012

GIVE AWAY ANDERS - A DIFFERENT GIVE AWAY

Na m'n berichtje van zaterdag, kwamen er toch nog twee gegadigden voor de aangeboden borduurtjes. 
Erg leuk! 
Het rendier gaat verhuizen naar Rian en de Snapped Pear naar Tiny. 

Vanmorgen ben ik daarom aan het stoeien gegaan met de finish van het rendier. 
Dat is voor mij altijd een wat spannende ervaring: hoe zal ik het afwerken én gaat dat lukken? 
Ik heb ervoor gekozen van het borduurtje eerst zelf af te werken en later op een verstevigde ondergrond te naaien.
Het was nog een heel geklungel, maar het ornamentje is volgens mij wat rechter dan op de foto misschien lijkt.




Vandaag ga ik nog voorbereidingen treffen voor de afwerking van de Snapped Pear. 
Ik ga niet beloven dat hij morgen afgewerkt is, maar deze week moet zeker lukken.

Rian, mail je me nog even je adres??

After my entry last Saturday, two readers told me they were still interested in the items I offered a week earlier. So Rian gets the finished rendeer and Tiny the finished Snapped Pear.

This morning I started finishing the rendeer. 
I'm not that confident in my finishing-skills, so I always feel a bit anxious: can I make what I want and what dó I want?

I finished the stitched piece first and then sewed it on a fabric background. 
It gives it the primitive-like look I wanted and I hope Rian likes it too.
Now I'll start on finishing the Snapped Pear. 
Maybe it will be finished by tomorrow, but if not, I'll finish it this week for sure.

2 opmerkingen:

Frederika zei

Je rendier ziet er erg leuk uit zo. Perfect toch.
Groetjes Frederika

barbara zei

How sweet!!