maandag 1 oktober 2012

BIJNA - ALMOST

Een van de leukste momenten van het jaar: de komst van de kerstuitgave van  

(leuk om even op de link te klikken en er te kijken, er staan 4 freebies op de site) 


In het weekend mailde ik met Liezbeth en zij meldde dat dit tijdschrift déze week op de bus gaat. 
Dan weten jullie vast waar ik dezer dagen vóór lig... 

Mocht je heel nieuwsgierig zijn, dan kun je bij Anita kijken. 
Op haar blog staan foto's van alle ontwerpen. 
Ik heb gescrold, maar niet gekeken, ik kijk liever rustig in het tijdschrift, met een kop hete thee of chocholademelk. 

Een ontwerp ken ik al wel, omdat Tanya haar ontwerp op haar blog liet zien. 

Well, maybe you have seen thé magazine already, but we have to wait a little more:
one of the greatest moments of the year is coming: 
the appearance of the Just Cross Stitch Christmas Ornaments Issue 2012.
I emailed with Liezbeth, who could tell me she is sending it out this week. 
So I'll be in front of my mailbox non-stop :-)

You can look at the design's on Anita's site, and Tanya showed her own design on her blog, after the magazine came out.
You can use the links in the Dutch text.

Have you seen this issue yet? And, is there a favorite design?

2 opmerkingen:

Unknown zei

Jij krijgt mij nog echt aan het borduren
Je laat steeds zulke leuke patronen en voorbeelden zien
Groetjes Gea

Marianne zei

wilde gaan kijken bij de link van Anita maar deze gaf een foutmelding. kan me voorstellen dat je je verheugd op zo'n mooi blad.
groetjes, Marianne