vrijdag 20 april 2012

AWARD

Een tijdje zie je ze op een heel aantal blogs (weer) opduiken: de awards, deze keer de


Dit keer viel ik ook in de prijzen, ik kreeg de award van Ineke. Bedankt Ineke!

De award geef ik niet meer door, ik denk dat het al lastig wordt om nog nieuwe blogs te vinden! De blogs die ik graag lees, staan in m'n linkerkolom. Dat zijn de blogs die ik eigenlijk wel echt volg, andere blogs lees ik meestal af en toe eens.
Het kost ook allemaal zoveel tijd, al is het lezen van blogs heel verleidelijk en verslavend.

Maar goed, dan m'n 5 wat-jullie-waarschijnlijk-nog-niet-weten-weetjes:
1. Bloggen doe ik al behoorlijk lang, in oktober 2005 ben ik ermee begonnen. Vanaf 2008 zit ik bij Blogger, daarvoor was Steekjevast m'n blognaam. Een aantal 'blogcontacten' dateren ook al van 2005.
2. Van 1 januari 2007 - 1 januari 2008 heb ik een blogpauze ingelast.
3. Wij hebben 4 kinderen, 3 dochters en 1 zoon. De twee oudste dochters zijn al op zichzelf gaan wonen, het leven is daardoor de laatste 2,5 jaar behoorlijk veranderd!
4. Anderhalf jaar geleden ben ik gestopt met werken, maar dat heeft me veel minder tijd opgeleverd dan ik verwachtte! Het leven slibt heel snel weer dicht met andere bezigheden. Zomaar een ochtendje/middagje handwerken zal ik ook niet zo snel doen. Ja, waarom eigenlijk niet?
5. Twitter en facebook vind ik leuk, maar zeker facebook gebruik ik hoofdzakelijk om met m'n 'uithuisdochters' te kletsen.

2 opmerkingen:

Anny zei

Gefeliciteerd. Ja, het is wat met die Awards... Ergens is het wel leuk, maar iedereen heeft hem al! Dat geeft wel inflatie van het ding! Gezellig weekend.

Ineke zei

Leuk om ook iets van je te lezen wat ik nog niet wist.
Fijn weekend