maandag 2 mei 2011

MAY DAYS

Wat een heerlijke, rommelige dagen. Vrije dagen, warme dagen, waaimaarwegdagen, royal-dagen: de tijd vliegt, maar niet op een vervelende manier!
Deze week zijn 2 kinderen lekker vrij, 1 moet zich voorbereiden op een tentamen en voor de laatste gaat het leven gewoon door; universiteiten doen niet aan mei-weken...

Zelf ben ik ook wat aan het rommelen met dingen en dingetjes. Ik had besloten wat meer te gaan experimenteren en dat geeft soms leuke en soms minder geslaagde resultaten.
Wat ik e-i-n-d-e-l-i-j-k klaar heb is mijn 'restjes-borduurwerk'. Ik denk dat ik er zo'n 5 jaar geleden aan begonnen ben en soms een paar draadjes erin wegborduurde. Het doel was om van m'n borduurrestjes af te komen en dat is wel aardig gelukt: er is heel wat weggewerkt.
Vorige week besloot ik door te pakken en het eens af te maken.

Dus:


We're having some delightful, messy days. Free days, warm and hot days, very windy days, royal days: time flies, but the way it does is okay!
This week is may-break: two kids are really having free time, one kid is preparing for new exams and one has to go to school: university don't do may-breaks...

I'm messing around with things and little things myself. I wanted to experiment more and I did. Not everything gives a good result, but that's okay.
I f-i-n-a-l-l-y did finish my leftover-stitching project. I started it about 5 years ago and stitched a bit on it from time to time. The whole purpose was to get rid of my leftovers and that works: I have significantly less leftovers in my boxes.

Last week I picked it up to finish it and after still hours and hours of stitching it's done.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

een prachtig plan, het opmaken van je restjes. Ik heb ook een pot vol :) Wat mij opvalt is dat ie zo mooi gelijkmatig van kleurenopbouw is, nergens piept er iets uit wat helemaal buiten de orde is, het is een prachtig kleurentapijtje geworden.

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Carolien zei

Mooi quiltje, Anneke! En een leuke manier om je restjes op te maken ...

Groetjes, Carolien

barbara zei

Woohoo! That's a very cool finish! :D

Jantine zei

Dat ziet er top uit? Hoe groot is het? Wat ga je er mee doen?