maandag 16 augustus 2010

GRANNY SQUARES

Het kwam terloops al even ter sprake: sinds meer dan een jaar, denk ik, heb ik gehaakte vierkantjes -granny squares- als project erbij. Dat zijn van die projecten die ergens in de marge meerommelen. Het hoeft niet per se snel iets te worden, maar ooit wel iets. Vaag dus. Lekker vaag.
Het is ook een werkje wat je gedachteloos kunt doen. En proefondervindelijk: zelfs in de auto kan ik dit doen, dus daar is winst te halen ;-).

DD1 was daardoor ook aan het haken geslagen en daardoor pakte ik m'n grannysquaretasje uit Frankrijk er ook wat vaker bij. Dus er zijn weer een heel stelletje squares bij gekomen.




I talked about it earlier, but very short: I'm also crocheting a little. For over little more than a year I make a granny square once and a while. It's one of those projects: in the future it will become something, but it can take a while. No hurry.
It's a project you can do anywhere, because it doesn't need much tought. Even in the car I managed to make a square or two.

DD1 was crocheting, so I took my bag with cotton and did the same. So now I have way more squares than before. An update is in order.

2 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een heerlijk vrolijke blokjes!

Heidi zei

Er is iets in de lucht in ons klein landje want ik ben ook haken aan het leren en heb nog meer vriedinnen die aan het haken zijn. Wat is dat een vrolijk gezicht!

Hugs en groetjes ~
Heidi