zondag 14 juni 2009

Goede voornemens...

Bijna een half jaar heb ik het toch volgehouden, maar vandeweek ben ik volledig voor de bijl gegaan. Heel erg voor de bijl gegaan, voor 200 % en met veel plezier: ik heb patronen gekocht en ik heb een 'groot' abonnement genomen.

De patronen zijn van Blackbird designs. Dit is een nieuwe patronenlijn en is hier en daar al te bewonderen geweest: de 'stockings'-serie. Elke maand komen er 3 nieuwe patroontjes uit. Van deze lijn heb ik nu 3 maanden aangeschaft en met een vertraging van 3 maanden (het is al juni en ik heb nu pas tot en met maart aangeschaft), vind ik dat ik toch heel geduldig ben geweest.






De twee designers van Blackbird designs, Barb Adams and Alma Allen, houden nu ook een weblog bij. Leuk om te lezen en er hebben al twee heel mooie freebies op gestaan. (Daar werd ik ook alweer lekker gemaakt omdat de stockings van mei geshowd werden, maar ja.)

Het abonnement waarvoor ik gezwicht ben, heeft me deze week heel wat plezierige uurtjes gekost. Het is een Australisch borduurtijdschrift. Omdat het in het engels geschreven is, heb ik niet alle artikelen uitputtend gelezen, maar ik ben heel veel leuke dingen tegengekomen voor 'nog een keertje maken'. Via Barbara, die zelf al een paar keer een leuk artikel in het blad heeft mogen schrijven, kwam ik het op het spoor en ook hier ben ik dus voor de bijl gegaan. Mocht je nieuwsgierig zijn, je kunt een sample downloaden op de website.

Verder:
- Ben ik op stap geweest om stofjes voor mijn Nearly Insane quilt te kopen.
- Heb ik het girls choir afgemaakt
- Ben ik op zoek geweest naar meer patronen van Gerda Bengtsson
- Ben ik nog verder gegaan met m'n Jan Houtman
- Hebben we de avondvierdaagse weer met medailles afgesloten: DD3 en DS hebben de 10 km keurig volbracht, ik vond het nog een hele prestatie!

5 opmerkingen:

mainely stitching zei

Oh, congratulations on taking a BBD subscription, and of course for going for a subscription of The Gift of Stitching Monthly! Knowing that you're reading, I'll take extra delight in writing future articles! :D

Annelies zei

Dit zijn hele leuke patronen. Ik had ze al op enkele logs gezien.
Heel veel plezier ermee.

Corrieneeltje zei

Wat een leuke nieuwtjes allemaal Anneke! Gewéldig dat je jezelf hebt verwend met het prachtige tijdschrift en het even mooie abonnement op de "stockings". Het uitzien naar de volgende zending geeft al zoveel plezier. Schattig is je borduurwerkje geworden van de koorzangeresjes en een superprestatie met het lopen van jullie! Dikke pluimen op jullie hoedjes.

Anoniem zei

OOO heerlijk laat je maar gaan babe !!!

Lekker toch !!

Ja af en toe moet de rem erop, maar af en toe ook voor de bijl.

Enig de sokjes, leuke werkjes lijkt mij.
En dat blad ben ik nieuwsgierig naar, zal eens kijken (of beter van niet?)

Leuk je koor af en allemaal medailles, bravo.

EN al meer patronen van haar gevonden.

Succes én véél plezier !!;-))

mm

Heidi zei

Ik ben al 1 1/2 jaar op een stash diet dus weet dat het moelijjk is om niks to kopen. Voor mij is het een sport geworden. Maar de BBD stockings zijn gewoon oneerlijke verleiding toch! LOL! Ik kan zien waarom je deze ging bestellen. Heel veel borduurplezier ermee.

Leuk dat je al mijn nieuwe blog gevonden hebt. De oude waren vol maar ik vind het nieuwe begin ook spannend.

Hugs en groetjes ~
Heidi