vrijdag 18 april 2008

Prairie Schooler

Vanmorgen las ik bij Barbaraover haar borduurverzameling: ontwerpen, borduurstoffen, naalden, garens en ga zo maar verder. Het was heel herkenbaar!

Bordurend aan mijn Peaceful Paradise kon ik het toch niet laten weer wat rond te surfen en ja, er zijn weer geweldige nieuwe designs van Prairie Schooler uitgekomen. Twee heb ik inmiddels aangeschaft, het zijn ontwerpen waarvan ik zeker weet dat ik ze 'ooit' zal borduren. Niet wil, maar zal.





Nieuwsgierig naar andere of meer nieuwe ontwerpen van Prairie Schooler? Ze hebben een prima website, met om de zoveel tijd een leuke freebie.

Wanneer ik de tijd heb, lees ik 's morgens twee kranten. Een ervan, de NRC Next, heeft vaak leuke links staan. Soms vallen ze tegen, maar soms zijn het echt leuke nieuwtjes. Voor een leuk cadeau-idee krijg je deze link... Check it out.


On Barbara's website (link above) I read about buying more stuff as if you need it... for cross stitch that is. I have to admit I did so too: two fabulous designs from Prairie Schooler, one of my most favorite designers.
I don't know when I can find the time to stitch them, but I will. One day.

For the Dutch readers there's a link where you can buy a nice gift for someone or for a special occassion. I'm sure this service will be available for readers abroad too, but I'm sorry, you have to search for yourself...


5 opmerkingen:

mainely stitching zei

Oh, that M&M link is very cool. Niek and I have our anniversary next month ... ;)

Love those PS charts!!

Anoniem zei

Ooo, wat leuk, ik ben ook een enorme fan van Prairie Schooler en heb er al een aantal gekocht, om ooit eens, te moeten maken. Na mijn pensioen of zo. Ik vroeg me af of jij toevallig het Christmas Alphabet hebt? Ik zou die graag gaan borduren, maar hij is niet meer te koop. Ik zou er graag een kopie van krijgen, uiteraard tegen vergoeding van kosten.
Groetjes
Maria Mula

Anoniem zei

Hoi Anneke,
Ik heb je een award gegeven en op mijn blog kun je lezen waarom!
Een fijn weekend!

Anoniem zei

Deze zijn idd leuk !!

En jij houdt van huisjes(school), want die zie ik er steeds op staan.

Ik ga nu de linken eens bekijken.

Fijne avond of bijna slaap lekker :-)

mm

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.