vrijdag 21 maart 2008

Lente

Terwijl de hagel/sneeuw naar beneden komt op deze lentedag, is het binnen druk en warm: de verwarming staat vol aan en alle kinderen zijn op deze dag vrij. Ik ga bijna gevoederd worden: dochter 2 en 3 zijn tosti's aan het maken, als ik me niet vergis ook voor hun broertje.Ze lijken wel opgevoed...



Weer een drukke werkweek achter de rug, waarin de opmerkingen over mijn gezondheid nog niet voorbij zijn. Gelukkig heb ik achter de computer zelden last van vermoeidheid, heel handig voor zowel baan als bloggen.
Vorige week weer m'n borduurwerk opgepakt. Nee, ik heb niet Christmas Village afgemaakt (o ja, dat moet ook nog...), maar een 010108-borduurwerkje. Ik merkte al blogsurfend dat iedereen op 1 januari een nieuw borduurwerk(je) begon en in allerijl ben ik toen om half elf 's avonds ook nog wat steekjes gaan zetten.
En nu is het af! Het is 'Sweet Dreams' van LaDiDa. Ik ben niet zo tevreden over de kleurkeuze: ik heb het volgens de DMC kleurkeuze geborduurd, maar denk dat handgeverfde garens hier mooier waren geweest. Maar toch ben ik er blij mee, het is een leuk borduurwerkje voor de slaapverdieping.


It's cold outside on this first day of spring: the hail and snow are on my window the moment I'm typing this entry.
It's been a week with a lot of remarks on my health, meaning that I'm not my old self again. It's true, but sitting behind my computer isn't that energyconsuming.

I have been stitching on 'Sweet Dreams' last week. That isn't too energyconsuming either and now it's finished. It was my 'first of January'stitchtask: I found out everyone started a new design on January 1th and that was at 22.30 h. So I had to find something I could start at that moment! Well, I did and it's a lovely design to stitch. I'm not totally happy with the DMC-colors that were given. But all in all I'm happy with it and I plan to hang it near the bedrooms.

7 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een leuk borduurwerk!
Ook hier zijn de kids vrij. Ik heb geen kind aan ze, maar me helpen met alle huishoudelijke dingen die moeten gebeuren......
Ach, laat ze ook maar genieten.

Annemarie zei

Hmmm, tosti's! Waren ze lekker?

Ik vind je borduurtje anders heel mooi, hoor, inclusief DMC. Deze staat absoluut op mijn 'nog te borduren' lijstje.

Fijne Paasdagen!

Anoniem zei

Fijne paasdagen en je borduurtje is erg leuk!!!!
Niet aan twijfelen....

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Ik vind het ook mooi !!!
Lekker weer wat af.

Geniet van de vrije dagen en een fijn Pasen met elkaar.

mm

Corrieneeltje zei

Wat lief van de kinderen om tosti's voor iedereen te maken, ze zijn zéker opgevoed en lief vooral! Ik vind je borduurwerk prachtig en de kleuren ook, maar jij hebt er misschien een ander idee over gehad. Het lijkt me heel prettig om te maken, bomen borduren vond ik al fijn op mijn kerstborduur van vorig jaar. Die mooie grillig takken en veel steekjes naast elkaar maken vind ik fijn.

Anoniem zei

doe komende 0101 gezellig mee met een nieuw nachtelijk borduurwerkje, strak plan!

marcella
http://nuttigenfraai.web-log.nl