zaterdag 16 februari 2008

Koud

Uit de reacties begrijp ik dat de boeken over de quiltclub redelijk bekend zijn. Leuk! In maart 2008 verschijnt de volgende uitgave, handig dat ik dan ook weer hoop te verjaren...
Vorige weekend was het heerlijk voorjaarsweer, nu is het ook heerlijk weer, maar dan wel een tikkeltje kouder. Maar zeg nu zelf: niets lekkerder dan onder de warme dekens en dan met zo'n ontspannend boek. Dat is echt uitrusten.


Een andere kant van dit weer -en dat is voor mij echt heel erg wennen- is het ruiten krabben op de vroege morgen. Denk je weg te kunnen, ben je ineens nog tijden kwijt aan het ijsvrij maken van de autoruiten. Voor maandag ben ik van plan in ieder geval iets op de voorruit te leggen, dat zal wel schelen.

Als het koud is, is het ook nog lekker borduren, zelfs nog voor een kerstborduurwerk. Ik heb besloten m'n christmas village nu in ieder geval af te maken. Alleen: ben je lekker bezig, is natuurlijk het garen op! Het is besteld, maar even pauze.
Verder waart de griep toch ijverig rond. Op de basisschool van de jongste twee hadden gisteren 2 groepen vrij in verband met grote leerkrachtenuitval. Mocht je willen weten, hoe het staat met de griepgolf, dan kun je hier kijken.
Mocht je zelf griep hebben, meld het daar even, dan kunnen wij het in de gaten houden :-) (maar in ieder geval dan ook beterschap gewenst!)

3 opmerkingen:

Corrieneeltje zei

Zó leuk om uit te kunnen zien naar een nieuw boek van een favoriete schrijver, ik hou van de serie van Binchey, maar daar is het nogal erg rustig de laatste tijd, dus herlees ik oude boeken. Ik ben u met een heerlijk jeugdboek bezig en kruip graag een uurtje eerder onder de wol met dat boek, zeker met deze vreiskou, maar het is wel heerlijk zonnig en helder, dat schijn t goed te zijn tegen virussen en insectenplagen. Wat leuk zeg die griepkaart. Ik hoor in mijn omgeving mensen al snel over griep praten en dan zijn ze drie dagen later weer beter, dat is een gewone verkoudheid. Ik kan me mijn laatste griep nog goed heugen ook al is het 7 jaar geleden, wekenlang echt ziek en heel hoge koorts, dat is griep en daar valt niet mee te spotten. Fijne zondag met misschien een frisse wandelikng :- ))

Annemarie zei

Wauwie! Vrij vanwege griep? Jullie zijn toch griepvrij, hoop ik?

Ben benieuwd naar het vervolg van je Village!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.