woensdag 9 januari 2013

SAMPLER PEAR

To thy own self, be true,
to others be kind,
for we know not where 
love or fate
we will find

  Deze spreuk kwam ik tegen bij Marly van Samplers and Santas.
Opnieuw heeft ze een mooie, bijzondere peer ontworpen.
Dit ontwerp geeft ze, net als de andere peren, cadeau.


Bij mij gaat deze op m'n to-make-list.
Maar omdat ik nog geen idee heb wanneer ik eraan toe kom, zal ik nu niemand vragen mee te borduren.
Mocht iemand de peer borduren, dan vind ik dat wel leuk om te weten!   

The saying in the first lines are from the Sampler Pear, as you can see.
Marly from Samplers and Santas  is so generous to give another Pear freebie: te Sampler Pear.
Isn't this one great too?
I'll put him on my to-do-list, but I don't know when I'll be stitching this one.
I would love to know though, if someone decides to stitch it (sooner or later)
 

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke hé, ik had hem al gezien maar ik denk dat ik geen tijd heb
Misschien later eens
Nog gefeliciteerd met de verjaardagen
Groetjes Gea

Anoniem zei

Ja,deze pear gaat ook gemaakt worden!
Denk,de andere ook nog en dan ipv peren inlijsten.
De Christmas Pear is verhuisd/weggegeven naar de buuf,die het erg mooi vond.
Stuur wel weer een foto als ik er wat mee gedaan heb.
groetjes,Truus uit Drenthe