maandag 7 januari 2013

CADEAUTJES - GIFTS


Na het shoppen voor sinterklaas en een enkel kerstcadeautje waan ik me een professional voor het kopen van cadeautjes van de verjaardagen begin januari.

Omdat mijn moeder haar 75e  verjaardag later viert, ging ik vrijdag met DD3 en DS cadeau-shoppen voor DH.
Na behoorlijk wat winkels hebben we nu genoeg cadeaus die we zo rond etenstijd gaan uitpakken.

Voor mezelf iets kopen, was natuurlijk wel het laatste waar we aan dachten, maar toch deed ik dat.
Het was iets heel kleins hoor, maar ik had er gelijk zo'n klik mee dat het mee móest...

Gewoon:

een gradenboog!


Het is vast heel handig voor quilten :-)
Want dat is wat ik meer wil doen in 2013. 
Ingewikkelder maak ik 2013 maar niet.
Plannen genoeg, maar het leven komt er vaak tussen.

Dus ik ben nog even aan het klossen, hopelijk kom ik vandaag weer een eindje verder.

 After Sinterklaas and some gifts for Christmas everyone should be a professional in buying gifts, don't you think.
Because of the birthdays I was early January in a lot of shops to buy gifts.
Last Friday we went shopping for DH's birthday presents.
It took some effort, but now we have the gifts he'll receive around Dinner time.
I'm telling this because of the gift I didn't need for myself, but did buy :-)
It's a protractor and I'm convinced it's a great help in quilting...
If I have any resolution for 2013, it is that I want to quilt more.
I'm not making it more complicated. 
More quilting.

2 opmerkingen:

Annelies zei

Een gradenboog is altijd heel handig. Ik gebruik een geodriehoek.

Anoniem zei

Dit soort gradenboog ken ik niet,wel een halve.Maar met deze heb je gelijk al een cirkelmal.
succes met klossen en gezellige verjaardagen.
groetjes,Truus uit Drenthe